Баспа орталығы
6 желтоқсан 2018

Kcell бесінші рет Media Құрылтайға қолдау көрсетті

«Кселл» компаниясы қазақстандық журналистика өкілдері үшін басты оқиғалардың бірі болып табылатын — Media Құрылтайдың бесінші жыл серіктестігі болып отыр. Конференцияның ұйымдастырушысы Қазақстан баспасөз клубы.

Media Құрылтай — бұлҚазақстанныңмедиа саласындағы көшбасшылар үшін тұрақты кәсіби пікірталас алаңы. Күзде дәстүрлі түрде өткізілетін конференцияда медиа саласының көшбасшылары БАҚ саласындағы проблемаларды талқылайды, медиа бизнесті дамытудың сәтті стратегиясының тәжірибесімен бөліседі, медиа менеджменттің стратегиялық мәселелерін және табысты жобалардың практикалық жағдайларын талқылайды..

«Конференция он бір жыл бойы салалық сұхбат алаңына айналды. Біз жоба толықтай қолдағанына өте қуаныштымыз. Біз тек бұқаралық ақпарат құралдарының ең өзекті мәселелерін талқылап қана қоймай, шешімдер іздестіріп, салалық мамандармен де байланыс жасаймыз. Он бірінші Медиа-Құрылтай әңгімесінің айрықша тақырыбы цифрлік жүйеге көшіру болды, — дейді Қазақстан баспасөз клубының президенті Әсел Қараулова өз сөзінде.

Он бірінші медиа-конференцияның литмотиві «Цифрлік дәуірдегі бұқаралық медиа: өлше де, үстем бол».

Бұдан басқа, қатысушылар дәстүрлі түрде отандық БАҚ нарығын дамытуға қатысты кең ауқымды мәселелерді талқылады.Осы мәселелерге арналған «Қазақстанның Медиа нарығы: жыл сайынғы алдын алу және диагностика» панельдік мәжілісі өткізілді. Сарапшылар бұқаралық ақпарат құралдарындағы қазақстандық өзгерістердің жалпы әлеуметтік-экономикалық өмірінің контексіндегі ағымдағы өзгерістер туралы әңгімеледі

Екінші панельдік мәжіліс digital дәуірдегі қазақстандық телевизия аудиториясы туралы деректер мен қорытындыларды ұсынумен басталды. Теледидар өлшемдерінің тақырыбы тек қана талқылау емес, нарық ойыншыларына бірлескен салалық шешімдерді жасауға мүмкіндік береді.

Конференция барысында қатысушыларға фактілерді тексеру бойынша мастер-класс ұйымдастырылды.

«Биылғы жылы медиа-Құрылтай конференциясы он бірінші рет өткізілуде. Осы айтарлықтай уақыттан кейін жыл сайынғы іс-шара өзін сапалы өнеркәсіптік талқылау алаңы ретінде танытты. Көшбасшылар мен БАҚ сарапшылары саланың зәру мәселелерін көтеріп, оларды шешу жолдарын іздеуде. Конференцияның нәтижелері медиа-нарықтың дамуына өз үлесін қосатын бейінді министрліктерге арналған ұсыныстар болып табылады. Бұл алаң шынымен бірегей және қоғамымыздың дамуы үшін қажет, біз әлеуметтік-жауапты компания ретінде жыл сайын конференцияларға қолдау көрсетуге қуаныштымыз», -дейді «Кселл» АҚ коммуникация бөлімінің басшысы Наталья Еськова.

Биылғы конференцияға жалпы алғанда Қазақстанның әр түкпірінен 200 делегат қатысуда.