Өз нөміріңмен activ-ке көшу

FAQ

MNP деген не?

MNP қызметі (Mobile Number Portability, мобильді нөмірді аудару) қолданыстағы мобильді нөмірді сақтай отырып, абонентке ұялы байланыс операторыны ауыстыруға мүмкіндік береді.

2016 жылдың 1 қаңтарынан бастап, «Кселл» АҚ желісінде қолжетімді. Нөмірді аудару процесі операторда Kcell Center абоненттік бөлімшелерінде және Kcell Store дүкендерінде абоненттің өтінімінің негізінде жүзеге асырылады. Абоненттің қолында жеке куәлігі болу тиіс.

Нөмірдің қай операторға тиесілі екенін қалай білуге болады?

Кселл нөмірінен тексеру үшін: өз ұялы құрылғыңызда *199#ОК тіркесін теріңіз және дисплейдегі нұсқауларды орындаңыз.
Нөмірді тексеру қызметі тегін көрсетіледі.

Маған қызмет көрсетуден бас тартуы мүмкін бе?

Нөмірді аудару қызметін көрсетуден бас тартуды болдырмау үшін алдыңғы операторыңызда байланыс қызметі үшін қарызыңыз немесе абоненттік құрылғыны сатып алу бойынша міндеттемелер жоқ екендігіне көз жеткізіңіз.

Оған қоса, нөмір алдыңғы операторда бұғатталмаған болу тиіс, ал өтінімдегі деректер нөмірдің ағымдағы иесі туралы деректерге сай келу тиіс.

Нөмірді аудару мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін үзіліссіз жүзеге асырылады.

Нөмірді аудару қызметі абонентке 60 күнтізбелік күнде бір реттен жиі берілмейді.

Қай тарифті таңдаймыз?

Тарифті Компанияның қолданыстағы тарифтерінен таңдай аласыз. Біз интернет-трафик, SMS-хабарламалар және қоңыраулар сияқты қажетті қызметтерді қамтитын тарифтерді қосуға кеңес береміз.
Біздің байланыс деректеріміз бен мекенжайларымыз.