SIM-картаны өз бетімен ауыстыру

SIM-картаны өз бетімен ауыстыру – бұл абоненттің қолданыстағы SIM-картасын жаңа USSD-командасы арқылы ауыстыру. Қызмет абоненттің Kcell/аctiv қызмет көрсету орнына хабарласпай көрсетіледі.

Қызмет ауыстыру сәтіне қолдарында келесі аталғандар бар абоненттер үшін қол жетімді:

  • абонент ауыстыруды жүзеге асыруды жоспарлап отырған активті нөмірімен қолданыстағы SIM-карта;
  • активтендіру коды көрсетілген жаңа SIM-карта.

Егер SIM-карта блокталған немесе жоғалған болса*, SIM-картаны USSD арқылы ауыстыру қызметі көрсетілмейді.

Ауыстыру рәсімі үш сатыдан тұрады:

  1. Ауыстыру үшін Kcell Center/Kcell Store орталықтарынан SIM-картаны сатып алыңыз (құны 200 теңге). Уақытты үнемдеу және қолайлылық үшін «Көшпелі сервис» қызметін пайдалануды ұсынамыз**.

    • Өз ұялы телефоныңыздан қолданыстағы SIM-картамен *778#OK комбинациясын теріңіз, жаңа SIM-картада көрсетілген «активтендіру кодын» енгізіңіз. Жүйенің сұрауы бойынша «активтендіру кодын» қайталап тағы да енгізіңіз.
    • SIM-картасы қолданыстағы өзіңіздің ұялы телефоныңыздан  *877* комбинациясын теріңіз, активтеу коды #ОК. Активтеу коды жаңа  SIM-картада көрсетілген. Жүйе сұрауы бойынша PIN 2 енгізіңіз және шақыру түймесін басыңыз.
  2. «Активтендіру кодын» табысты енгізу жағдайында, Сіз сұранымның өңдеуге қабылданғаны туралы хабарлама аласыз. Содан кейін, Сіз USSD сұраным жіберген SIM-картаның активтендірілуі тоқтатылады, және Сіз телефонға жаңа SIM-картаны сала аласыз.

* SIM–картаны жоғалтып алған жағдайда, Компанияның абоненттік бөліміне немесе сауда өкілдеріне хабарласыңыз. Өзіңізбен бірге жеке тұлғаны куәландыратын құжаттың болуы жеткілікті.

** «Көшпелі қызмет» –  SIM–картаны және Компанияның басқа өнімдерін жеткізу қызметі. Бұл қызмет түрі Алматы, Астана, Ақтөбе, Түркістан қалаларында  іске қосылған.